Hej hals.

Idag gick vi upp och J fick sova vidare till BB började.
Frukost och bara en stund att vara.
Tittade tv och pysslade lite, Vincent somnade 9.
Sov 1,5timme och därefter lunch.

Blev ingen promenad idag för jag känner mig dålig plus att vi har tvättat.
6maskiner.
Skönt med ren tvätt.
Och rena lakan.
Och kall luft.

Jag tackar någon att det regnade alltså.
Som jag har väntat hela dagen!

Vincent är duktig på att gå runt mellan saker nu.
Står upp överallt, emot vad som hellst och han trodde han kunde gå själv idag men icke. Han föll pladask på mage :)

Jag är så otroligt trött nu men skall skriva lite i Vincents "Boken om mig".
Ha en trevlig kväll :)

Btw:
Imorgon ska mamma passa Vincent.
Jag och Jimmy skall flytta garderob här hemma samt slänga och sätta in papper.
Lite pyssel med andra ord.

Btw2:
Vet ni att jag tänker på Emilia även fast jag inte skriver om henne så mycket?
Hon lever ju med mig hela tiden så det är inget som sticker ut i vardagen.
För ett tag sen så tog jag och tittade i hennes album iaf. Det gör jag ibland.
Kan ni förstå att vi skulle haft en vilding på 2år här?
Det är sjukt.
Det gör ont.
Gud vad jag önskar att båda våra barn var här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår.

kram stina

2011-05-13 @ 20:58:32
Postat av: Anna & Melody

Vad duktig du är om planterar och grejar :)

Jag hade tänkt att jag skulle göra mycket sånt den här våren/sommaren. Men vi håller på och sår gräsmatta nu... Känns lite svårt att planera trädgården som det är nu - när vi är så gott som utan gräsmatta helt. (Vi grävde för jordvärme och då grävde vi upp hela gården förra året...därför har vi ingen gräsmatta). Jag får satsa på nästa år i stället...



Haha...jag tror också att dom blir kära om dom träffas :=) Gullungarna!!!

Hoppas ni får en finfin dag.

Kramen

2011-05-14 @ 08:03:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0