Idag vet jag!

Var på jobbet idag och skrev på papper om när jag kommer tillbaka osv.
Jag ska börja jobba 26september.
Rena rama nagelbitaren alltså.
Jobba.
Vincent på dagis.
Vi ses på helgerna.
Ingen fritid.
OMG.
Fast gud vad skönt det skall bli att tjäna mer pengar, lite mer struktur på vardagen.
Men dum som jag är så säger jag att jag pluggar hemma. Varför sa jag det? Då tänker de ju inte placera mig där jag verkligen vill vara om jag nu ändå har planer på att byta jobb.... Jisses vad dum i huvudet jag var.
Men sen sa jag ju också att jag tar en kurs i taget. Och en kurs är ca 10veckor om inte mer.
Jag har kanske 10kurser kvar.
10x10 är ganska mycket så, jag är på jobbet ett bra tag till.
Hoppas de fattar att jag verkligen vill till Eken. Ingen annan stans. Bajs.

Annars idag så har vi varit på kollonilotten.
Har förberett så att jag bara kan så nästa gång jag går dit.
Sen har vi vattnat allt som behöver vatten.
Det är faktiskt ganska lätt att glömma och vattna. Och oj så tråkigt det är!

Mer då?
Vi har varit hemma och sen har jag handlat lite med min mamma.
Vincent var hemma med J under den tiden när jag var borta både i morse och i em.
Vet ni vad Vincent gjorde?
SOV.
Han sov 1timme på fm och sen 1,5-2timmar på em.
Så sover han ALDRIG när jag är hemma.
Fisgubbe :).

Sen var det väl inget mer?
Imorgon är det torsdag och vi ska väl försöka gå ut en sväng.
Bör boka tvätttid?

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0