Jag och min gos.

Vi har varit på kollonilotten och rensat en massa ogräs.
Vet ni hur skönt det är att kunna gå dit?
Trodde aldrig att jag skulle ha en lott vid 23års ålder men jag är ytterst tacksam att den finns.
Helt kolugnt där. Vincent kan krypa runt och pilla. Ingen bryr sig.
Man kan fokusera på vad man skall göra och skippa tankarna på allt annat.
Otroligt härligt.
Alla borde ha en kollonilott!

Han sover nu?
Somnade i matstolen.
Ska snart väcka honom och ge han middag och därefter blir det ett bad.
Måste ju göra sig fin inför sitt kalas i morgon! :)

Nu - Fixa lite.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

här är det också kalas i morgon :)

2011-05-27 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0