Men shit.

Jag känner mig helt jävla låg.
Både i kropp och själv.
Inte så att jag mår skit utan det bubblar under ytan.
I kroppen mår jag iof skit men det är en helt annan sak.
Svetten rinner och jag känner mig helt mosig i skallen.
Sen har jag ägglossningen från helvetet. Seriöst. Gör ont runt hela magen, som ett bälte.
Jag låg och dog en smula på vardagsrumsgolvet tidigare idag.

Jimmy och Vincent är i stan och träffar J´s jobbarkompis.
Tror Vincent tycker det var skönt att komma ut lite.
Snacka energi den där killen har.

Jo.
Om vi går upp 6 på morgonen och jag håller Vincent vaken tills efter lunch, då sover han ju massor.
Idag gick det inte att hålla han vaken längre än 10 men han sov 1,5timme.
Är ganska skönt att han har börjat att sova längre nu och lite mer ihop med sovtiderna.
Förut var det 20min hit och 20min dit. Det var värdelöst.
Nu sover han fan mycket om man jämför med innan.

Aja.
Vad annars då?
Skulle gått på gruppen idag.
Spädbarnsfondens samtalsgrupp.
Men som sagt, jag orkar inte. Speciellt inte när jag börjar bli sjuk också och inte har någon som hellst ork i kroppen.

Ska nog titta på en film.
Det är jag nog värd.
Ska kolla vart mina killar är först. Ifall det är någon ide att börja se eller inte.

Hur mår ni?
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



inte kul att du mår kass. hoppas det löser sig. kram

vi har haft en bra dag idag. sambon har varit ledig och vi har varit på en outlet som heter lager 157och sen tog vi båten över till helsingör och gick o strosade där, tog en öl och en röd pölse. mysigt. ellen var lite halvgnällig och det är inte likt henne. hoppas ingen sjuka är på g. hon sov knappt men somande kl 18 i kväll. hoppas hon inte vaknar kl 5 som hon gjorde i morse...

iallafall mysig dag.

shit vad tiden går...... snart kalas!

kram

2011-05-12 @ 21:27:00
Postat av: Micaela

Jag mår FETT bra!

2011-05-12 @ 21:39:28
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0