Här sitter jag!

Vincent ligger och sover. Hoppas han sover minst 1timme!
Vi somnade ju sent igår pga att Vincent verkade drömma en massa.
Blev väl så att jag tog upp han tillslut för jag orkade inte ligga och höra en massa gorm från den lilla busen.
Somnade iaf 23:30 och vaknade 07:00.
Han brukar sova igen de timmar han missat på morgonen men icke, inte idag.

Pigg och glad gick vi och handlade lite mat och mötte Meja och Emilia.
Det blev fika för oss och lunch för barnen.
De lekte, röjde i kökslådorna och åt majskrokar som Vincent fick av Meja.
Mycket uppskattat att de kom hem till oss då det var 1,5månad sen vi sågs!
Tiden verkligen rusar förbi?

De har iaf åkt nu och Vincent sover som sagt.
När han har vaknat ska vi träffa min pappa så att han kan fixa min cykel.
Därefter blir det till att tvätta.
Jag och Vincent är ett bra team.
Han roar och jag tvättar.

Det var det jag skulle handa!! Nu kom jag på det!!
Tvättmedel....
Grattis mig själv.
Får inte glömma det när jag går förbi konsum.
Det och blöjor.

Aja, nu ska jag dricka kaffe och sortera tvätten.
Tjing Pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0