Det går bra nu.

Upp före Vincent som jag fick väcka 1timme efter att jag gått upp.
Lämnade han på dagis för att åka till jobbet.

Jobbet gick bra.
Var i skogen med ett par barn. Åt matsäck och tittade lite på kottar och löv.
Slutade 16 och då åkte jag hem till Gunilla som hade hämtat Vincent.
Det hade gått jätte bra och de hade lekt i parken och tittat på kaninerna och getterna! :)
Är tacksam för hjälpen idag, skönt att Vincent slapp gå till 16:30.

Men men.
Annars då?
Jag mår bra. Halsen känns bättre och jag kan prata rätt bra ibland :)

Imorgon är det torsdag och jag jobbar 9-15!
Känns skönt att lämna Vincent 8:30 och hämta 15:30.
Rätt lagom enligt mig :).

Straxt börjar Bonde söker fru - YEEEEY!
God natt sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0