Hejsan!

Jag jobbar på och Vincent går på fsk.
Varför jag tycker det är sent att hämta honom senast 16:30 är för att jag tycker han är liten.
Har sett små barn gå från tidig morgon till sen kväll och de går, visst men, de har ett sådant behov av sina föräldrar.
Sen är det väldigt få barn kvar på Vincents avdelning efter klockan 16.
Tänkte på din kommentar Stina! :)
Det kommer säkert gå jätte bra för Ellen och om inte annat kommer ni komma på vad som fungerar för er!


Annars då?
Jag har cyklat till jobbet två dagar i rad.
Jisses vad jobbigt alltså. Jag är ju bara så otränad!

Vincent mår bra.
Hänger på fsk och verkar ha det super.
Älskar overheadapparaten och att lägga saker på den är nog det bästa enligt han.

Hmm.
Tror jag ska gå och sova.
Längre inlägg får det bli imorgon. Kanske. Om jag hinner.
Nämligen middag hemma hos min bästaste Ulla!

God natt <3

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

Hej!



ja vi får testa oss fram :) Man villju att dom ska må bra. Åh så kul det är nu. Jag har en riktig snackemoster till tös och hon lullar omkring :)



härligt!

2011-09-28 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0