Inte igen!

Vaknade imorse, fixade mig och gjorde frukost.
Väckte en liten Vincent som var KOKHET.
Jahapp... 38,7grader visade termometern.
Som tur är så skulle min mamma vara hemma idag så Vincent fick vara där.
Han hade tydligen sovit fram tills 14:30 så hon hade fått massor av saker gjorda ändå!
Tack igen mamma, vi är skyldiga dig en hel del! <3

Jag kunde gå till jobbet (träffa min älskade vän Micaela) och jobba och J kunde kliva av och sova.
Imorgon kommer jag vara hemma och verkligen låta Vincent sova, sova, sova!
Han ska sova bort febern har jag bestämt!
Peppar, peppar att det går över tills torsdag.
Sonen behöver vara på förskolan, det är svårt att komma upp till deras nivå på stimulans när man är hemma!

Men annars?
Det fungerar bra att jobba och det är roligt.
Kul att träffa föräldrarna och det är framförallt roligt att känna att alla är glada att man är tillbaka.
Och sen barnen. De är alla härliga på sitt vis och de ger en så mycket!

Tror jag ska dricka kaffe nu.
Kanske fixa lite jobbsaker på datorn?
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: micaela

<3 bältet är naaaajs!

2011-09-19 @ 20:15:43
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0