Lugna dag!

Vi gick upp typ 7, åt frukost och tittade på tv.
Gick ner och bokade tvätttid och började sedan tvätta kl 10.
Vincent verkade bra på fm men efter att han sovit kom febern.
39,5grader!
Som ett brev på posten. Tack!

Oavsett febern så har han ätit och varit på bra humör.
Han har ritat och badat.
Suttit i sin nya fotölj och tittat i böcker.

Jag har som sagt tvättat all tvätt.
Skönt att ha det gjort tills J´s mamma kommer på torsdag.
Hon ska ju sova hos oss för att passa V fredag till lördag.
Jag, Jimmy, Sarah och Jani ska ju åka på xning och äta god mat!
Vuxentid i lite mer än 1dygn. Otroligt.
Alla 4tillsammans dessutom. Ska bli skitkul!

Först ska vi ta oss igenom arbetsveckan dock.
Jimmy är hemma med Vincent i morgon så att jag kan gå till jobbet.
Börjar inte fören 9:30 så, ingen stress för min del. :)

Men men.
Ska plocka i och ur diskmaskinen.
Dricka kaffe.
Titta nyheterna.
Skriva lapp till J´s mamma med mattider osv. Bra att ha det gjort.

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0