Faktiskt bättre!

Halsbrännan tog verkligen kål på mig igår.
Jag la mig innan BB hade tagit slut och vaknade ett par gånger av att jag mådde skit.
Som tur är var det borta på morgonen!

Dagen har varit mycket bra trotts förkyldning.
Har varit ute med barnen i ca 3,5-4timmar och solen sken så, det var otroligt skönt.
Men varmt.
SJUKT varmt var det på gården!

Cyklade och hämtade Vincent som hade haft det bara bra på dagis.
Han var ute på gården när jag kom och direkt när han såg mig blev han lite ynklig.
Kom hem, gick ut med Zita direkt och sedan fixade jag middag.
Eller snarare värmde på då jag tog med mig från jobbet.
Vincent som knappt orkar äta middag på eftermiddagarna mummsade i sig maten med god aptit.
Han åt nästan 2portioner!

Tittade på tv tillsammans och sedan fick han pyjamas.
Somnade utan välling kl 19.
Han har nästan slutat dricka välling.
Det kan ju ha med att göra att vi äter middag vid 17 och att han är för mätt men, han äter ju knappt middag då han är för trött.
Men han sover jätte bra på natten så det gör kanske ingenting.

Yes yes. Nu ska jag fortsätta titta på 112 - på liv och död.
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0