Fredag!!

Sitter här och har precis packat 2 kartonger.
12kartonger hitills men har ca 25kartonger kvar.
Kanske inte att packa just men har så pass många till, ifall det behövs.

Skåpen är snart tomma och det känns hur bra som hellst.
Att vara förberedd är helt underbart.


Nu till mig själv.
Ni vet att jag typ varit sjuk hela veckan?
Gått till jobbet med ont i halsen, feber, täppt i näsan osv osv.
Har jobbat hela veckan med undantag från igår då jag gick 50min tidigare för att jag var så extremt trött och snorig.
Men idag... jag har helt plötsligt blivit bättre! Känns så himla bra!
Är stolt över mig själv att ha jobbat så pass sjuk som jag ändå varit.
Klapp, klapp på axeln.
Nåja, lite peppar peppar också. Vågar väl egentligen inte ropa hej förän förkyldningen är över.

Imorgon är det lördag och funderar på att åka till farsta för att köpa presenter till Vincent.
Tror det blir så.
Sen är det söndag och då ska vi kika och mäta, fixa och dona. Kanske en sväng till lotten på fm också.
Sen är det måndag och den är full.
Tisdag vet jag inte. Den blir nog lugn.
Jaja.

Nu ska jag lägga mig och kika blocket appen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0