Kväller!

Vincent sover och jag skall ta en dusch innan 112 på liv och död.

Dagen har faktiskt gått super bra tycker jag.
Vi har varit ute i parken med barnen och sedan på gården.
Gillar att vara ute för det blir så mycket lättare med frisk luft och de kan göra av med energin de samlat på sig!

Vincent verkar ha haft det bra.
De var ute när jag skulle hämta honom.
Den lilla gosen!
Han ville ha sin ryggsäck på ryggen när vi skulle gå hem så, visst fick han det men, han kom dock på att vi satt fast ratten på hans vagn så, han ville sitta efter kanske 20m.
Hem, laga mat och titta på barnprogram.
Annelie kom och hämtade Zita och sen la jag V.

Idag har jag faktiskt saknat mina barn på mitt gamla jobb.
Massor alltså.
Det är första gången sen jag slutade som jag verkligen saknat de så här mycket.
Men det blir nog bra. Får åka och hälsa på dem snart!

Aja. Ska dricka lite kaffe nu och sen duscha.
Vi hörs i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0