Tjenahoppsan!

Febern verkar vara på väg bort och vi har faktiskt varit ute idag.
Blev en tripp till IKEA på förmiddagen.
Handlade way under vad jag hade tänkt att handla för så, gott samvete.
Köpte lite saker som kuddar till soffan, nya stora svarta lådor att ha i hyllan, saker till Vincent och en stor kruka till kolonilotten.
Om det blir som vi vill så måste vi nog ändå åka och handla en massa mer nytt men, får vänta med spänning.
Det är verkligen as lovely att handla.
Jag älskar det.
Men det går i perioder.
Ibland kan det dröja innan jag handlar något medan i bland siter jag bara och tittar på nätet efter vad jag vill ha.
Iaf så till dagen.
Efter IKEA åkte vi hem och åt lunch.
Vilade i soffan ca 40min innan vi bestämde oss för att gå ut jag och V.
På med regnkläder och ut i slasket.
Allvarligt vilket jävla skitväder.
Snö. Det är ingenting jag vill ha just nu.
Och så hör man från släktingarna i skåne att de ha sol och +10.
Lycklig man blir. Not.
Förhoppningsvis går det bort snarast!
Och vad mer?
Inget.
Ska ladda ner en film tänkte jag.
Titanic haha.
Var så himla länge sen jag såg den och ja, jag är lite sugen på att se den igen!
Hoppas er helg varit bra!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0