Tragiskt!

Jag vet att ni är flera som går in här för att se om jag updaterat och jag fattar inte men, jag sitter aldrig vid datan typ!
Slutar jobbet, hämtar V, handlar, kommer hem, lagar mat, badar/annat, ger välling, lägger V, plockar undan, tar bort sminket, lägger fram kläder, osv osv osv. Det är typ det. Sen är klockan sovdags!
Och så är vi hundvakter på det.
Och så ska det snart ske en förändring.
Och så måste vi göra pass.
Ja, det är en hel massa saker i görningen.

Vincent mår bara bra.
Rätt snorig men det har inte blivit mer än så vilket är skönt.
Han har alltså varit på dagis i 6v på raken. Peppar, peppar.
Och snart får han eget rum dessutom. Vår lilla kille är faktiskt stor nu!

Jag ser fram emot mer yta.
Kunna göra ordning från 0.
Förändring.
Lite mer ljus.
Lite bättre läge.
Härligt!

Och vad mer?
Typ ingenting.
Imorgon är det fredag och vi ska nog sova i tälje.
Hundvakt åt Tudor nämligen så vi håller oss nog där.
Och de gamla sofforna ska äntligen bli hämtade i helgen. HÅLL TUMMEN.
Annars vet jag inte vad jag gör.

Jaja, det var lite skit om vad som händer och sker :)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0