En liten flicka!

Jag kan inte annat än att också skriva om den lilla flickan som föddes i natt.
Faktikt så har jag inget emot monarki för, jag bryr mig inte så speciellt mycket (än så länge) om det kostar hit och dit.
Jag är glad att vi har en kungafamilj och det hör Sverige till. Varför bryta något som faktiskt föjlt historien?

Så, jag är ytterst glad att V och D fick en liten flicka och jag kan inte annat än att säga: jag vill också, Grattis!


Och annars då?
Har precis lämnat Vincent på dagis.
Han gick in till sin fröken och satte sig och åt frukost, eller "kokost" som han säger!
Det är så skönt att lämningarna fungerar bra. Han har blivit ledsen max 5-10ggr sen han började i augusti.
Trivs han, trivs jag!

Själv så ligger jag i sängen.
Ska vila, vila, vila.
Och titta på Lilla al Fadji.
Synd att inte fler Revenge avsnitt än 15/27 har släppts, avsnitt 16 kommer typ om 1vecka.
Men det är ju som med Dexter. Vi har sett alla säsonger som gått i USA och nu måste vi vänta ca 1år på nästa. Sjukt lång väntan.

Men men.
Nu ska jag vila. Vi hörs senare!

Här är våran lilla korv 1dag gammal.
Och han ligger vid min armhåla nästan och inte något annat.

Kommentarer
Postat av: stina

härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2012-02-23 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0