Jag smälter!

Såg en liten bild på en liten gosse vid namn Eric och mitt hjärta smälte.
Kan inte beskriva hur glad jag är!

Ni vet när man är sådär glad att det kryper i hela kroppen?
När man bara vill springa runt, runt, runt.
När man vill hoppa i sängen.
När man vill ruska tag i någon och bara skrika av lycka.
Så känner jag just nu!


Och så till oss.
Vincent har sovit massor idag men somnade ändå vid 18:45.
Så trött kille.
Flammigheten har gått ner på magen och jag hoppas han blir bättre i början på veckan.
Han får vara hemma imorgon med för hans mage är inte bra heller.
Det märks så tydligt att han inte är frisk för så här många gånger har han inte sagt nej förut.
Enda han säger ja till är typ: "Vill du ha en banan?"
Han svarar då: "AAAANAAAAAAN!"


Mer då?
Imorgon ska jag göra något jag sett fram emot sen i fredags.
Vad det är kan jag faktiskt inte säga just nu men jag lovar att jag kan ta upp det i framtiden.
Det kan komma att ske en förändring och det är väl det jag hoppas på.
Håll tummen för mig.
Nae vet ni vad?
Jag ska plocka undan lite här hemma för att sen slänga mig i soffan.
Hoppas ni alla mår bra så hörs vi imorgon.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: Micaela

<3 me löve u!

2012-02-05 @ 20:40:56
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0