Självklart så grät jag.

Att lämna V imorse gick super.
Han sprang in på avdelningen där de äter frukost och jag fick skynda efter.
Pussades och sen sa vi hej då.

På jobbet gick det bra och vi var ute på förmiddagen.
Vilket väder!
Helt otroligt jätte skönt. Man blir så glad när det blir värme i luften, doft av vår och sol.
Lovely!
Det börjar även gå upp för mig att jag verkligen ska sluta.
Fast jag försöker att inte tänka på det just nu.

Slutade 16 och solen sken fortfarande.
Luften var varm och det kändes skönt att sluta för dagen.
Innan jag klev på tåget tänkte jag att, gud vad skönt att det fortfarande är ljust när jag hämtar V. För första gången kändes det någorlunda okej att hämta sent.
Kommer fram till dagis, 2stora barn ute och i hallen är fsk´s vagnar inställda.
Inne på avdelningen sitter en fröken med Vincent och klär på honom.
Han var helt själv kvar.
Allvarligt. Det sög.
Att man ska behöva jobba så länge att ens barn får se alla andra barn bli hämtade en efter en.
"Det är bara jag själv som känner så och inte Vincent".
Ja det kanske är så men det var absolut inget jag vill göra om.
Det gjorde så himla ont i mitt hjärta!

Tillslut gick vi hem iaf och det var skönt att komma hem.
Stekt falukorv och makaroner blev det till middag.
Inget roligt men, gott  var det.
Vincent fick välling vid 18 men somnade inte fören 18:45. Han låg visserligen i sängen från 18:30 men låg och skruvade sig i 15min.
Hoppas han sover längre än 05:30 imorgon bitti då!

Men men. Nu ska jag titta lite på tv, sätta igång diskmaskinen, plocka fram kläder till V tills imorgon samt titta runt lite på nätet.

God natt!


Längtar till sommaren.


Kommentarer
Postat av: stina

nu hänger jag inte med.....? ska du sluta på ditt jobb`?

2012-02-29 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0