Snor, snor och åter snor.

Gosen sov till 09:10 idag vilket gjorde mig otroligt förvånad.
Själv vaknade jag 08:40 av att det var ljust ute?!
Hur skönt som hellst. Jag sov 11 timmar och jag tror jag behövde det!

Slappar dag idag med Vincent som är sjuk.
Dunderförkyld hela han.
Bajsat 2gånger idag vilket betyder att det är på rätt väg men snoret rinner och ögonen kleggar.
Modet håller han uppe iaf vilket är ganska skönt!

Vi har inte gjort något speciellt idag.
Vincent har mest sorterat pusselbitar.
Lagt de på mig i soffan. Lagt tillbaka.
Gett mig stenar, en och en för att sedan lägga tillbaka de, en och en.
Sovit har vi gjort men det blev en SJUKT sen nap för oss. Somnade runt 14:10 och sov till 16.
Imorgon får jag hoppas han att blir trött vid 12, blir han inte det får vi ta en promenad för då brukar han kunna somna. Det fungerar inte att somna vid 21 på kvällen, oavsett om man är sjuk.
Jag tycker verkligen att det är sent.

Och imorgon då?
Ja då är vi hemma och ber till gudarna att Vincents mage är bättre och att ögonen har slutat klegga.
Jag vill faktiskt gå till jobbet.
Har sjukt mycket som skall hinnas med.
Massa att prata med. Boka utvecklingssamtal. Måste lära ut mina områden. Osv, osv.
Brottom, brottom.

Men men, nu blir det till att gå till bingen.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0