Super trött!

Idag så har vi faktiskt bara hängt, hela familjen.
Blev ett besök på Lindex i Kungens kurva där vi köpte 3 tröjor till Vincent.
Han har mycket kläder men inga ziptröjor utan luva så, det blev et par såna!
In i bilen igen för att åka till V´s farmor och farfar vilket var kul.

Vincent matade deras hundar med hundmat, la ut det över hela golvet.
Sen klappade han dem massor. Faktiskt jätte duktig. Försiktig och lugn med dem.
Sträcker fram handen så att de kan lukta också.
Gulle.

Vi stannade där resten av dagen och åt middag innan vi åkte hem.
Satte Vincent i bilen och använde för första gången nackkudden jag köpte i Ullared åt han.
Super bra!
Han sov till vi stannade utanför huset, gick in och drack välling och somnade därefter i sin säng.
Och jag tror jag ska sova snart jag med.
Har faktiskt inte sovit på hela dagen!
Hela denna vecka har jag sovit flera timmar på dagen eftersom att jag vart/ är sjuk men, inte idag!
Kanske har jag tur att jag kan sova hela natten?

Vad mer?
Inget tror jag.
Imorgon blir det bokning av ny tvätttid och sen kommer mamma och Arne hit och tar en fika.
Trevligt!

Ha en fortsatt trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0