Why man, why?

Jag är så trött.
Ska faktiskt lägga mig i bra tid idag.
Saken är den att jag sov 8h i natt men jag sov allt sammanhängande och det funkar inte för mig, jag måste vakna en gång emellan. Gör jag det så blir jag inte så trött!
Konstigt men sant.

Idag har vi iaf jobbat/ varit på dagis.
Gick super att lämna Vincent. Som vanligt.
Även för mig gick det bra på jobbet. Hade grupp och läste för ca 7barn vilket var ganska mysigt!
Slutade 15 och åkte och hämtade lillgosen.
När jag hämtar han så är han klädd i en ljuslilapaljett tröja och hade precis tagit av sig kronan. De skulle leka någon typ av lek med en prinsessa och kung eller liknande.
Han var iaf OTROLIGT söt och jag smälter varje gång jag ser honom!

Imorgon blir tyvärr en sen dag för V.
Jag slutar 16 och hämtar han därefter, alltså ca 16:25. Verkligen för sent men ja, det vet ni redan att jag tycker!


Och imorgon är det onsdag.
Halva veckan gått, halva kvar.
Onsdagar är ju verkligen den segaste dagen på hela veckan.
Blä!

Men men, jag ska ta och lägga mig eller ngt.
Vi hörs! :)


Liten sommarkille.


Kommentarer
Postat av: mormor

En av de finaste bilderna jag vet!!!!

2012-02-28 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0