Härlig dag!

Vi vaknade faktiskt 07:10 och gick upp därefter.
Skönt att sova lngre än 06.
Vincent sov +11timmar vilket han verkade behöva.

Vi fixade hemma, rensade ut lite kläder ur min garderob och sen blev det lunch.
Eller ja, lunchen åt vi runt 11 så, vi hann pyssla med en massa saker innan.
Efter lunchen sov vi i 1timme och därefter åt vi lite frukt.
Fyllde på förrådet för sen bar det ut i snöyran för att glida runt lite i pulkan.
Lämnade kassen med kläderna id kyrkan för de hade en insamling till Lettland idag. Kändes bra att få undan lite och samtidigt ha gjort en god gärning.

Vincent gillade att åka pulka faktiskt fast han fick inte åka backe för han har ingen hjälm.
Han verkade uppskatta att bara glida runt ändå.
Vi gick och tittade på kaninerna och getterna och han matade dem med hö :).



Mellis stund hos mormor efter och min käre mor har upptäckt att den lilla gossen verkligen kör med sin mamma.
Jo tack, han gör ju det.
Det är inte alltid det lättaste men ändå så försöker jag se det positiva och aa, när han är som mest trottsig så försöker jag låta han vara. Det beror ju på vad vi ska göra iof men, ibland är det lika bra att låta han vara!

Efter fruktstunden så gick vi hem i snön.
Jisses vad det har snöat idag!
Skönt att komma hem.
Vi tog ett bad och åt middag och sen somnade han.
Jätte trött!

Imorgon är det jobb igen och jag ska vara ärlig.
Ser inte fram emot det alls.
All jävla drama.
Oenigheten.
Kan de inte bara prata med varandra?
Jag blir ju sjukt påverkad av stämningen och vi har faktiskt haft det rätt bra ett tag nu, tills förra veckan.
BLÄ BLÄ BLÄ.

Aja. Hoppas ni inte är insnöade och att ni mår bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0