Jävlar vad ont!

Har precis fått i mig alvedon/ ipren.
Hela dagen har jag haft ont i visdomstanden eller snarare, tandköttet runt.
Tillslut orkade jag inte och fick en tid på 45min hos min tandläkare!
Gick nästan hela vägen hem men sista biten orkade jag inte. Det gjorde FÖR ont i munnen så jag höll på att svimma!

Jag är iaf hemma nu och sitter i soffan.
Jimmy hämtade Vincent vid 13:30 och åkte därefter till sina föräldrar så, Vincent spenderar lite tid med farmor och farfar!
De kommer hem efter middagen så jag skall äta själv.
Blir väl ravioli eller något annat ickespännande.

Aja, måste vila en stund.
Blev klenis nr1 efter tandläkarbesöket.
Jag hann gråta massor innan för jag gillar inte att gå till tandläkaren.
Har gått 1gång själv på nart 24år och nej, det är inget jag gillar!

Hoppas ni mår bra iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ajajajaj Hoppas tandont går över snabbt!!!

Det är usch och fy!

Hoppas lille gofisen mår bra i alla fall :)

Här är det full fart. Och nästa vecka ska Melody börja hos dagmamman. Känns helt galet. Och FEL. Det är bra för henne, men det känns så fel att lämna bort min ögonsten till en okänd människa uscha Men jag vänjer mig säkert ;)

Hur har ni det annars?

Kram

2012-01-26 @ 15:24:56
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0