Snorigt!

Vi har varit hemma idag för gullgossen är snorig.
Dock är det inte gult utan genomskinligt men, det rinner.
Han hostar också, torrhosta. Inget slem men det retar.
Igår natt så sov han så otroligt till en början och vi gick upp 04 i morse.
Lagom kul att gå upp innan man knappt somnat. Känns ju så. Jag gillar att sova.

Vi har iaf varit hemma idag.
Vincent har fått vila och han sov ca 2h till lunch.
Efter lunch och vila gick vi ut i snön.
Vi har ju ca 3cm snö här så, passade på att gå ut så Vincent fick röra på sig lite =)



Han gillar att klättra! =)

Mer då?
Sambon tog körkort i morse och vi har utökat familjen med en mörkgrön Audi.
Och sen är det väl inget mer.
Jag skall gå och lägga mig ganska snart, har ju ingen aning om hur Vincent sover i natt.

Men men.
Hoppas att ni mår bra!
Jo, jag fortsätter på GI och det går jätte bra.
Super nöjd med valet att börja.
3kg på 12 dagar och mitt mål är 9kg på 6månader!
Kommer lätt lyckas!

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Grattis till nya familjemedlemmen (:

2012-01-16 @ 23:48:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: stina

skönt med körtkort!

kämpa på med hälsan!

go kille!

kram

2012-01-17 @ 11:07:00
Postat av: Micaela

Åh grattis till Jimmy och kul att ni har bil nu=) <3 miss u!

2012-01-17 @ 20:13:20
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0