Sitter här.

Lyssnar på musik.
Ska snart lägga mig.
Vad skall jag hitta på i morgon?
Blir lotten om vädret tillåter, annars får det bli till att fixa här hemma. Har en lång "to-dolist".

Har egentligen en massa som skall skrivas om men jag tar det imorgon. Har fått Emilias obduktionspapper bla. Sisådär kul att skriva om det men, jag vill. Vill få ur mig det.
Hur svårt det än är.

Föresten. Jag var på middag idag hos en fd kollega. Så himla trevligt. Micaela var med också så det var jätte kul!
Fläskfilé, olika såser och pommes. Så gott och jag åt mest! :)

God natt.

Kommentarer
Postat av: stina

tänkte just häromdagen på om du fått Emilias papper...<3

2012-07-17 @ 21:44:08
Postat av: stina

tänkte just häromdagen på om du fått Emilias papper <3

2012-07-17 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0