Ännu en helg.

Idag var sista dagen på jobbet.
Barnen gav mig kramar och jag fick fina presenter.
Av mina kollegor fick jag en orkide och av föräldrar samt barn fick jag en jättefin "plåtkruka" där det var rosmarin och en blomma i.
Kakor och ekologisk saft samt växtnäring och massa frön till kollonilotten!
Så himla fint av dem!
Och grät, det gjorde jag också.
Inte så mycket som jag trodde för, jag har inte riktigt fattat än att jag har slutat men, det kommer på måndag.

Fick ett mail från mitt nya jobb idag där de hälsar mig välkommen och att de är glada att just jag kommer till dem på måndag.
Kändes också väldigt roligt faktiskt.
Hoppas verkligen att jag kommer trivas med dem och de med mig!

Annars då?
Vincent har varit hos mormor idag.
De har tagit promenader och bara tagit det lugnt.
Får hoppas att han blivit frisk till måndag för då gäller det.
Nytt jobb, nya tag!

Och nu är det ju helg.
Vad ska man göra?
Vi ska tvätta, städa och plocka lite här hemma.
Ska även få med mig J ut på en promenad!
Sen blir det till att träffa min pappa en snabbis.
Ta en promenad med Annika.
Och sen inget mer.
Känns rätt okej. Slappt sådär!

Men men.
Ha en toppen helg!
Tjing.


Liten gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0