En liten gosse!

Vincent har snurrat och snurrat i sängen. Upp ner, höger, vänster, ben upp, ben ner, dra i lampa osv.
Han borde vara sjukt trött men det har övergått till övertrötthet.

Han blev hämtad av sin mormor idag och jag mötte de i parken.

Min dag har varit bra men har sån extrem spänningshuvudvärk.
Tror att det kommer gå över men det är påfrestande!

Annars?
Jag kom in på Geriatrik 100p men jag vet inte om det är det mest ultimata just nu.
Nytt jobb.
Ny förändring.
Och plugga på det... Jag vet inte!
Skulle jag varit kvar på mitt gamla jobb så visst, då hade jag pluggat men, det kan bli mycket i dagsläget tror jag.
Tror jag väntar tills allt nytt har lagt sig.
Vill inte köra slut på mig.

Men men.
Lite info var väl det :)
Hoppas er dag varit bra!
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0