Fullt ös - vilken dag!

Vi åkte hemifrån 8:30 i morse och vår första destination var en stor park i Östberga.
Vincent klättrade, åkte linbana och gick runt en massa. In i bilen efter kanske 40min. Nästa stopp blev Heroncity och Leklandet.
Vi trodde att Vincent skulle gilla det men icke, lille gosen blev snarare vettskrämd och jätte ledsen. Så rädd att han började skaka tom. Vi försökte lätta upp situationen genom att köpa en korv men, han smakade knappt.
Så vi packade ihop våra saker och åkte direkt därifrån.
Fick dåligt samvete att han blev ledsen och rädd men, vi ville ju att ha än skulle ha roligt!

I bilen på väg därifrån somnar han iaf och vi stannar till på rusta och jag sprang in och handlade lite.

Stannade till och åt lunch påväg till vårt näst sista stopp som blev Torekällberget :)!
Vi var där i somras men nu kunde Vincent traska runt och titta själv. Hans favorit blev kaninerna och han matade de med sten.
Eller aa, matade och matade, snarare la in i buren!
Det var otroligt mysigt och han verkade uppskatta att dagen var för honom.

Efter Torekällberget så åkte vi till Vincents farmor och farfar där det blev bus i lekparken, gos med alla hundarna och god middag!
Han sov endast 30min på dagen så, 18:40 somnade han som en stock i bilen och ja, han sover ännu.
Och jag ska lägga mig nu, så trött!

Super dag, verkligen mys!
God natt :).


Kommentarer
Postat av: stina

vilken härlig dag! (förutom leklandet då)

2012-03-25 @ 12:49:29
Postat av: Anna

Vad mysigt med en heldag med Lillkillen :)

Synd att leklandet inte uppskattades då, men det lir säkert bättre när han blir lite större. Vad härligt det är när man får ha sånna där riktiga familjedagar. Det är mys!!!

2012-03-26 @ 09:42:00
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0