Hej torsdag.

Idag så har vi varit i gympasalen med våra största barn.
Skönt att låta de göra av med en massa energi och en liten utflykt skadar aldrig.
Dagen har gått bra och det blir roligare och roligare på jobbet!

Och annars?
Vincent blev hämtad av sin mormor från dagis och sen gick jag hem dit efter jobbet.
Fick middag och trevligt sällskap.


Hmm, en sak jag funderat på.
Alla nya föräldrar på mitt jobb, de vet inte om Emilia för, de har liksom inte frågat hur många barn jag har.
Sen är det ju inte så att man heller säger direkt att: Jag har ju ett dött barn också men ...
Har en känsla av att jag inte har talat sanning.
Vet inte riktigt om någon förstår men.
Jag är hur stolt som hellst att vi har Emilia men, jag kan inte stå framför en 5åring och säga att barnet dog i min mage.
Visst kan jag men det skulle underlätta om deras föräldrar visste först.
Blaha, blaha.
Får väl ta upp det på föräldramötet eller något. Bara tala om.
Vill inte känna att jag håller undan något som faktiskt är en otroligt stor del av våra liv!
Det löser sig.



Blir en dusch nu och sen kanske sova extremt tidigt?
Måste raka benen. Håret är typ -------- extremt.
Ser ut som en grottmänniska.
Tjing.


Stina: Det saknas väl ca 2 tänder i hans mun men jag tycks inte se att de är påväg så jag tror bara att det är magen som är i olag med sin själv! Och om det kommer en tand så tycker jag att han brukar lukta lite surt ur munnen men, icke nu. Får se hur det utvecklas! =)
Jag har inte varit ett fan av loppis, inte varit min grej men, nu kan jag gå och titta och köpa. Dessutom är det ju bra! Saker är billigare och helt ok i skick.
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0